Brunssi

Tältä näytti meidän aamu tänään. Tehtiin siis Miikkan kanssa yhessä niin täyttävä brunssi, että ei oo kyllä tarvinu koko päivänä enää syödä mitään ja vieläkin oon ihan ähkyssä. Meillä oli lettuja (kannattaa muuten kokeilla niitä banaanin, nutellan ja keksimurujen kans se on ihan parasta!!), croisantteja, pekonia, smoothieta,.... en edes muista enää, että mitä kaikkee tuossa oli! Ois ihana jos joka aamu jaksais väsätä tälläisen aamupalan, vaikka tuon ruoan määrän kanssa meni tänään ehkä väähän yli. :-D Meidän oli tarkotus lähteä johonkin kahvilaan brunssille, mutta päätettiinkin vähän säästää ja väsättiin se tänne kotiin. Ja voi olla, että ei oltais ees saatu syödä näin hyvin jos oltais lähdetty ulos!

Nyt illemmalla ois tarkotus vielä katsoo jotain leffaa (ehotuksia?) ja ihan vaan hengailla täällä kotona. Oon tässä melkein koko päivän harrastanu window shoppailua netissä ja olinkin jo tilaamassa taas vaihteeksi yhden paketin, mutta (onneksi?) Miikka puhu mut ympäri ja säästin rahani. Netissä shoppailu on vaan vaarallisen helppoa, että helposti sitä tulee huomaamattaan tilattua vähän enemmän kuin oli tarkoitus. Nytkään mulla ei ollut sen suurempaa tarvetta uusille urheiluvaatteille, mutta silti niitä sieltä ostoskorista löyty lopuksi ihan kivasti. Toisaalta uuden reenikassin mää tarvisin... Huomenna mulla on enkun kuuntelu ja oon ihan hukassa, koska meen tekee sen ihan täysin tuntemattomalle koululle, mutta enköhän selviä. 

Kommentit